نکات مهم در مورد آنالوگ‌ایمپلنت

آنالوگ ایمپلنت یعنی چه؟ آنالوگ‌ایمپلنت چیست؟ شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که آنالوگ در ایمپلنت دندان به چه معناست؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی آنالوگ در جراحی ایمپلنت دندان بپردازیم. آنالوگ را می توان قطعه ای پرکاربرد در دندانپزشکی برای شبیه سازی فیکسچر داخل دهان بیمار دانست.

اگر شما هم می خواهید با معنای آنالوگ در دندانپزشکی آشنا شوید، پس تا انتهای مقاله همراه باشید.

آنالوگ ایمپلنتآنالوگ‌ایمپلنت چیست؟

آنالوگ‌ایمپلنت دندان در واقع قطعه ای پرکاربرد برای مدل سازی فک مراجعه کننده به دندانپزشکی برای انجام جراحی ایمپلنت می باشد. دندانپزشک متخصص برای شبیه سازی دهان بیمار به این مرحله آنالوگ نیاز خواهد داشت. شایان ذکر است که آنالوگ ها در ابعاد مختلفی ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

انتخاب هر ایرانی کارت تخفیف دندانپزشکیمی توان گفت قیمت آنالوگ های ایمپلنت به موارد متعددی بستگی دارند. برندها و شرکت های مختلفی در زمینه ی ساخت قطعات آنالوگ برای ایمپلنت فعالیت دارند. به همین خاطر ممکن است هزینه پرداخت شده برای آنالوگ از این کلینیک به آن کلینیک متفاوت باشد. آنالوگ ها شامل تنوع زیادی در شکل هستند. حتی گاهی ممکن است رنگ قطعات آنالوگ نیز متفاوت باشد. پس اگر قطعات آنالوگ با شکل و رنگ مختلف دیدید، تعجب نکنید. هم چنینی آنالوگ‌های ایمپلنت در ابعاد مختلفی ساخته می شوند. چرا که قرار است از آنالوگ ها برای افراد مختلف و دندان های مختلف دهان استفاده شود.

هزینه دندانپزشکی

آنالوگ نباید تورفتگی داشته باشد. در صورتی که آنالوگ‌های ایمپلنت دارای تورفتگی باشند، قابلیت استفاده در ایمپلنت را ندارند. این بود از توضیحات مهم پیرامون آنالوگ های ایمپلنت که در این مقاله برای شما بیان کردیم. برای طی کردن مراحل ایمپلنت، انتخاب آنالوگ و … حتما با دندانپزشک متخصص مشورت نمایید. برای دریافت خدمات مختلف دندانپزشکی با تخفیف ویژه تنها کافیست به وب سایت همکارت مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *