قیمت روکش دندان زیرکونیا 98 چقدر است؟

قیمت روکش دندان زیرکونیا 98 را می دانید؟ با توجه به محبوبیت روکش زیرکونیا خیلی از افراد به جستجوی قیمت آن می پردازند. روکش زیرکونیا را می توان در دسته ی روکش های گران قیمت و لاکچری دانست. در این مقاله قصد داریم به معرفی ویژگی ها و قیمت روکش‌دندان زیرکونیا 98 بپردازیم.

ارزان ترین قیمت روکش دندان زیرکونیا ارزان ترین قیمت روکش دندان زیرکونیا 98

ویژگی های روکش دندان زیرکونیا 98

اگر برای انتخاب نوع روکش دندان مطمئن نیستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. روکش دندان زیرکونیا یکی از روکش های باکیفیت و محبوب در بین روکش ها به حساب می آید.

عدم استفاده از فلز در ساخت آن : از ویژگی های دندان زیرکونیا می توان به این نکته اشاره کرد که در ساخت آن از فلز استفاده نشده است. جنس این نوع روکش ها از سرامیک و یک لایه زیرکونیا می باشد.

کارت تخفیف چیست

ظاهر زیبا : ظاهر زیبای روکش زیرکونیا توانسته رضایت اکثر مردم را جلب نماید. برای کسانی که ظاهر روکش برایشان خیلی اهمیت دارد، روکش زیرکونیا گزینه ای مناسب به شمار می رود.

استحکام خوب : از دیگر ویژگی های روکش زیرکونیا که سبب قیمت بالای آن شده است، استحکام و دوام بالای آن می باشد. مقاومت و دوام بالا از مهم ترین ویژگی های روکش زیرکونیا در مقایسه با روکش های دیگر محسوب می شود.

خدمات دندانپزشکی

قیمت بالا : همان طور که در بخش قبل اشاره شد قیمت‌روکش دندان زیرکونیا‌98 در مقایسه با قیمت سایر روکش های دندانپزشکی بالاتر می باشد. اگر نگران قیمت زیاد روکش دندان هستید، توصیه می کنیم به سایت همکارت مراجعه کنید. این سایت تخفیف ارزنده ای برای خدمات مختلف دندانپزشکی از جمله روکش دندان، ایمپلنت، پر کردن دندان و … ارائه کرده است. برای بهره مندی از خدمات همکارت تنها کافیست به سایت این مجموعه سر بزنید و اطلاعات خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما هستند. پس فرصت را از دست ندهید.

هزینه دندانپزشکی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *