بررسی هزینه تقریبی ارتودنسی

هزینه تقریبی‌ارتودنسی چه قدر می شود؟ برای ارتودنسی در سال 99 چه تعرفه ای تعیین کرده اند؟ در تعرفه دندانپزشکی سال 99 هزینه‌ی تقریبی برای انجام ارتودنسی دندان چه قدر مشخص شده است؟ این سوال، از جمله پرسش هایی است که افراد قبل از مراجعه به دندانپزشکی برای انجام ارتودنسی از خود می پرسند. شاید شما هم قصد انجام ارتودنسی دندان دارید و می خواهید از حدود قیمت آن مطلع شوید. در ادامه بیشتر درباره ی قیمت تقریبی ارتودنسی صحبت خواهیم کرد. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

هزینه تقریبی ارتودنسیهزینه‌ تقریبی ارتودنسی به چه پارامترهایی بستگی دارد؟

در پاسخ به این سوال که هزینه تقریبی ارتودنسی به چه پارامترهایی بستگی دارد؟ هزینه ارتودنسی در واقع  به پارامترهای مختلفی وابسته است. ارتودنسی به دو دسته ی معمولی و نامرئی تقسیم بندی می شود. ارتودنسی های نامرئی طبیعتا هزینه ی بیشتری نسبت به سایر ارتودنسی های معمولی دارند. شاید جالب باشد بدانید خود ارتودنسی های نامرئی نیز به دو دسته ی ارتودنسی نامرئی لینگوال و ارتودنسی نامرئی با براکت سرامیکی تقسیم بندی می شوند.

معرفی چند کارت تخفیف خوب ارتودنسی متحرک نیز قیمت متفاوتی در مقایسه با روش های دیگر ارتودنسی دارد. یکی از پارامترهایی که بر قیمت نهایی ارتودنسی تاثیر می گذارد، کلینیک و یا درمانگاهی است که فرد مراجعه می کند. بخی از کلینیک ها ممکن است به دلایل مختلفی قیمت بیشتری را به مراجعه کننده تحمیل کنند. اما بسیاری از درمانگاه ها و کلینیک ها بر اساس نرخ مصوب ارتودنسی از بیمار هزینه دریافت می کنند.

پس اگر بخواهیم جمع بندی کنیم به این نتیجه می رسیم که انتخاب نوع ارتودنسی، پزشک متخصص، کلینیک درمانی و … از جمله موارد تاثیرگذار بر هزینه تقریبی ارتودنسی محسوب می شوند. برای دریافت تخفیف دندانپزشکی می توانید به سایت همکارت مراجعه نمایید. تنها کافیست به این سایت سر بزنید و ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

هزینه دندانپزشکی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *