بررسی مزایا و معایب ایمپلنت یک‌روزه

معایب ایمپلنت یک روزه شامل چه مواردی می شود؟ آیا ایمپلنت یک روزه معایبی هم دارد؟ مزایای ایمپلنت یک روزه بیشتر است یا معایب آن؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از مزایا و معایب ایمپلنت یک‌روزه بپردازیم. اگر شما هم قصد دارید ایمپلنت یک روزه انجام دهید، لازم است تا از قبل با مزایا و معایب این روش آشنا شوید. با ما همراه باشید.

معایب ایمپلنت یک روزه

معرفی برخی از مزایا و معایب ایمپلنت یک‌روزه :

ایمپلنت یک روزه شیوه ای نوین برای جایگزین کردن جای دندان بوده که طرفداران زیادی در بین مردم و پزشکان متخصص پیدا کرده است. قبل از انجام ایمپلنت 1 روزه یا فوری لازم است تا با دندانپزشک متخصص و مجرب مشورت نمایید. از جمله مهم ترین مزایای این روش می توان به زمان کم تر برای پروسه ایمپلنت اشاره کرد. تناسب بیشتر تاج دندان با لثه ها را می توان یکی دیگر از مزایای ایمپلنت فوری و یک روزه دانست.

انتخاب هر ایرانی کارت تخفیف دندانپزشکی

البته توجه داشته باشید که این شیوه ی درمان دندانپزشکی می تواند عوارض و معایبی را برای بیمار به همراه داشته باشد. در ادامه برخی از معایب ایمپلنت یک روزه را بیان خواهیم کرد. از آن جایی که حرکت کردن ایمپلنت می تواند خطر شکست آن را افزایش دهد، پس دندانپزشک باید در روش ایمپلنت 1 روزه از مهارت بالایی برخوردار باشد. برای انجام ایمپلنت یک روزه فرد باید حتما استخوان فک قوی داشته باشد تا این عمل با موفقیت انجام شود و نتیجه مطلوب بدست آید. هم چنین بسیاری از پزشکان معتقدند که بیمار برای انجام ایمپلنت یک روزه باید شرایط ویژه ای مانند بهداشت دهان و دندان مناسب نیز داشته باشد. برای برخورداری از تخفیفات دندانپزشکی برای خدمات مختلفی هم چون ایمپلنت، ارتودنسی، عصب کشی و … می توانید همین الان به سایت همکارت مراجعه نمایید.

هزینه دندانپزشکی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *