آیا می دانید درد ایمپلنت چند روز ادامه دارد ؟

خیلی از مردم این سوال را از دندانپزشک متخصص خود می پرسند که دردایمپلنت چند روز ادامه دارد ؟ در این مقاله قصد داریم تا به بررسی این موضوع بپردازیم که به راستی درد‌ایمپلنت دندان چند روز ادامه دارد ؟ شایان ذکر است که درد ایمپلنت تا حدود یک هفته پس از انجام جراحی امری غیر قابل انکار و طبیعی محسوب می شود. برای آن که درد پس از جراحی ایمپلنت کاهش یابد، حتما به نکات و دستورالعمل های دندانپزشک متخصص عمل نمایید. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

درد ایمپلنت چند روزهدرد ایمپلنت چند روز ادامه دارد ؟

گاهی ممکن است این سوال برای شما پیش آید که درد ایمپلنت چند روز ادامه دارد ؟ همان طور که اشاره شد درد جراحی ایمپلنت تا حدود 1 هفته ممکن است ادامه داشته باشد. اگر الان یک هفته است که عمل جراحی ایمپلنت دندان انجام داده اید و احساس درد می کنید، باید بدانید که این درد کاملا طبیعی است. البته در برخی مواقع بیمار ممکن است تا حدود 10 روز پس از انجام عمل کاشت ایمپلنت نیز احساس درد داشته باشد. در صورتی که درد شما پس از گذشت 2 هفته از عمل جراحی ایمپلنت تسکین پیدا نکرد، حتما به دندانپزشک متخصص خود مراجعه نمایید. چرا که در برخی مواقع احتمال دارد در ناحیه ی جراحی شده زخم و عفونت ایجاد شده باشد. احساس درد ایمپلنت پس از گذشت 3 ای 4 ماه می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در ادامه به معرفی برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

  • بیماری سیستم ایمنی
  • پس زدن ایمپلنت
  • واکنش های آلرژیک
  • وجود عفونت
  • تداخل دارویی
  • و …

برای بهره مندی از تخفیفات دندانپزشکی تنها کافیست به وب سایت همکارت مراجعه نمایید. در این سایت انواع خدمات دندانپزشکی با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *