آیا می دانید ترمیم سه سطحی دندان چیست ؟

این سوال را از خیلی از افراد می پرسند که آیا می دانید ترمیم سه سطحی دندان چیست ؟ آیا تاکنون نام این ترمیم به گوشتان خورده است؟ تا چه میزان با ترمیم های سه سطحی دندان آشنایی دارید؟ آیا تا به حال ترمیم سه سطحی دندان انجام داده اید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است، آیا از ترمیم سه سطحی دندان رضایت کافی را داشته اید؟ برخی از افراد نگران هزینه های ترمیم دندان هستند. هزینه ترمیم سه سطحی دندان چه قدر می شود؟ در این مقاله قصد داریم تا بیشتر به معرفی ترمیم سه سطحی دندان بپردازیم. اگر شما هم قصد دارید تا بیشتر با این نوع ترمیم آشنا شوید پس خواندن ادامه ی مقاله را از دست ندهید.

ترمیم سه سطحی دندان چیستترمیم سه سطحی دندان چیست ؟

در این بخش از مقاله می خواهیم به معرفی ترمیم سه سطحی دندان ها بپردازیم. این نوع ترمیم همان طور که از نامش پیداست در طی سه فرآیند انجام می شود. به عبارت دیگر دندانپزشک در پروسه ی 3 مرحله ای به ترمیم دندان شما خواهد پرداخت. در ادامه به معرفی این 3 مرحله خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

مرحله ی 1 (  بی حس کردن دندان ) : در این مرحله دندانپزشک به بی حس کردن دندان فرد می پردازد. از آمپول های بی حسی در این مرحله استفاده می شود.

خرید همکارتمرحله ی 2 ( استفاده از ابزار مخصوص برای خارج کردن پوسیدگی ) : حال پس از بی حس کردن دندان، دندانپزشک متخصص از ابزارهای مخصوصی مانند مته و دریل برای خارج کردن پوسیدگی استفاده می کند.

مرحله ی 3 ( پر کردن و صیقلی کردن سطح دندان ) : در مرحله ی آخر دندانپزشک با کمک مواد پر کننده دندانپزشکی به پر کردن حفره ی ایجاد شده دندان می پردازد.

برای دریافت خدمات دندانپزشکی با تخفیف به وب سایت همکارت مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *